Roligt att ni tittar in

torsdag 24 juli 2008

ETT NYTT LIV HAR KOMMIT TILL VÄRLDEN





Hej alla!!

Nu har jag dykt upp igen efter många turer i livet. Återkommer med det senare för nu har det hänt något roligt. Tessla har fått sitt föl jag har blivit hästmormor!! Bilderna ni ser är ca två timmar gamla. Själv ska jag åka och hälsa på om några timmar med morötter till Tessla. Förlossningen gick bra och hon skötte det själv ute i hagen. Fölet diar duktigt och allt är så roligt. Fölet har inte fått något namn än men det är en pojke. Återkommer säkert med mer nyheter efter besöket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin han är!

Tomtan sa...

härligt att få vara med!! //Eva

vi_i_fabriken sa...

Fantastiskt! Det måste ha varit en upplevelse att få vara med om det. Själv har jag aldrig varit med vid någon födsel, förutom då min son föddes och det var stort!
Våra katter har alltid lyckats gömma sig när det varit dags och sen har man hittat mamman med ungarna in något konstigt hörn =)