Roligt att ni tittar in

torsdag 9 oktober 2008

MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN




Nu har jag satt ner båda fötterna och kan komma igång med mitt bloggande igen, äntligen! Eftersom huvudet fortfarande är fullt av minnen ska jag försöka dela med mig av allt underbart vi upplevt.

Det kan vara lite trist att bara ligga och sola men ett italienska resesällskap förnöjde oss varje morgon på stranden. Dom gick i vattenkanten och stannande ibland för lite gympa. När dom såg att vi alla tittade och log vände dom sig mot oss och ropade något som jag kan gissa betydde "Säg hej till publiken".

En liten kattmamma gick omkring på lunchställe och hade sin lilla unge med sig. Gissa om alla tappade mycket god mat på golvet.

Roliga skyltar är kul. Denna skylt sitter utanför en frukostbar på Naxos.

Inga kommentarer: