Roligt att ni tittar in

fredag 27 juni 2008

EN ROS GÖR INGEN SOMMAR



Idag har mannen och jag varit och shoppat i Högsbo. Vi investerade i en inspelningsbar dvd. Vår gamla vidiobandspelare har pajat och Med tanke på Morden i Midsommer måste vi kunna spela in. Tack snälla bror min för inspelning av första avsnittet men även Berlinerpopplarna har börjat sändas och den går sent. Har ni inte läst Berlinerpopplarna har ni missat något verkligt bra.

Men inte bara tekniska grejor inköptes utan jag som alltid tyckt att Foppatofflor är fula har gett mig och inköpte ett par blå(dom är fula som skam men sköna).

Sist men inte minst har första rosen slagit ut i trädgåden.

4 kommentarer:

Eleonor (Elle) sa...

Är de där foppatofflorna vekligen sköna? jag har stårr med dem i ham´nden men inte kommit längre ... Hur vet jag vilka som är äkta .. det finns ju en uppsjö av olika prisklasser o så ... ha en skön helg min vän ..Kram/Elle

Tomtan sa...

Fula som stryk... Men... Klart sköna att jobba i. Köpte ett par billiga (ej äkta) och dom är för mjuka i hälen (eller så är jag för tung) så det känns som jag går i uppförsbacke. Så det blev ett par äkta ocg dem har jag haft hela vintern (inne). //E

vi_i_fabriken sa...

Jag köpte ett par oäkta förra sommaren - kanonsköna! Enda felet var att det där gummibandet som kan ligga över hälen lossnade nästan med en gång. Jag har hört att det håller bättre på de äkta. Å andra sidan är det kanske smidigast att ej ha det runt hälen.
Gulligt med ljusblå!
Grattis till Dvd. Nej jag har aldrig hört talas om de där popplarna - får kolla upp det!

Anonym sa...

Nej Morden i Midsomer får man inte missa, det är sommarens höjdpunkt. Har funderat på att skaffa foppatofflor, min syster säger att hon inte kan vara utan dom. :-)