Roligt att ni tittar in

söndag 4 maj 2008

SOL SOMMAR OCH TESSAN


Idag är det strålande sol.Deklarationen är avklarad och inlämnad.Lunchen bestod av rågmacka med svenska tomater och en stor balja kaffe.Katterna gonar sig i solen.Mannen går och plockar med lustfylla ting Själv ska jag gå ut och sätta mig och sticka.

Bilden är vår gammelkatta Tessan, hon är rund och go och har en enormt tjock päls.Det gör fåglarna glada, för när jag kammar henne på våren får fåglarna massor av matrial till sina bo.

Tessan är en mycket vänlig katt som älskar det mesta i livet.

2 kommentarer:

Eleonor (Elle) sa...

Tog min deklaration nästan med en gång ... var nästan så jag undrade om jag gjort den ... minnet Du vet !!?? ha en t´riktigt go´dag!! kramar !!

Strumpstickan sa...

Vi har mycket att lära av katter:) Tyvärr är min gubbe jätteallergisk..