Roligt att ni tittar in

fredag 30 maj 2008

SOMMAR SOMMAR SOMMAR


Vad gör man dagar som dessa. Jo. jag njuter av solen och värmen. Sitter ute och stickar. Hittade ett garn billigt och gav mig på garn och mönster till en tröja. Men när jag kom till ärmarna blev jag förvånad. Man plockar upp maskor på långsidan och stickar ärmen nedåt. Det är inte roligt för stickningen är fruktansvärt tung att hålla i.

Hittade en bild på ett moln.Det såg så roligt ut att jag tänkte försöka sticka det. Ha det så gott i värmen.

2 kommentarer:

Tomtan sa...

Tack för välkomnandet! Saknade faktis att gå igen alla "mina" standardbloggar en gång per dag. Ska sätta mig ute nu med min lilla stivkning en cdbok och ett (eller flera) glas cider! Har en ledig helg!!! //E

vi_i_fabriken sa...

Det låter som om du har det helt underbart!