Roligt att ni tittar in

torsdag 15 maj 2008

TVÄTT OCH BAKDAG


Idag är det en sån där "göra nytta dag". Vad har jag gjort, jo tvättat och hängt ut tvätten tack o lov att det är sol. Borstat gammelkatten och just nu håller jag på att baka matbröd. Men nu är det dags att plocka fram stickningen och göra något lustfyllt.

Är väldigt förtjust i hattar och mössor men jag är liten och rund alltså klär jag inte i hatt. Om jag ska ha en mössa så vill jag ha en som inte alla har. Men nu har jag hittat min vintermössa som ni ser ovan så nu tänkte jag börja sticka på den.Visst är den fin !! Absolut rätt för en tant i sina bästa år.

4 kommentarer:

Tomtan sa...

*ler*//E

Strumpstickan sa...

Hahaha.. ögonen var kul!

vi_i_fabriken sa...

Ooooops! =)

Emmelie sa...

den här är ju helt underbar, haha!