Roligt att ni tittar in

fredag 15 februari 2008

Det är snart vår

Visst är det härligt att se solen.Även om det är kallt så får man en känsla av att våren är på gång.Men jag har funderat på varför många inklusive mig själv när våren är ett faktum får en liten vårdepp.Man borde väl skutta som en kalv på grönbete(hmm..).Själv har jag inte den allvarliga sorten utan brukar mer se smutsiga fönster, dammråttor och annat jag borde ha gjort.Orkar inte ta i det skiter i alltihop och gå ut och sätter mig i solen och stickar.

Man borde lära av katterna som njuter av varje solstråle.

1 kommentar:

Eleonor (Elle) sa...

Ja, Du har fullständigt rätt , visst vore det väl naturligt att vi skulle hoppa o skuta runt... men jag tror det kommer så mycket "krav" på oss. det ska fejas oputsas ha vi ska vara överallt ... Nu när jag inte kan allt det där o istället försöker ta vara på solen so just katterna .. då mår jag bättre ...
Du , jag är också hästrädd och kunde aldrig följa med ungdomarna på mitt jobb till ridhuset ... men till flera andra anställdas glädje!!!Ha en go ´söndag min vän ! Kram!