Roligt att ni tittar in

tisdag 19 februari 2008

Tomtar men inga troll

Lite tokigt att titta på tomtar när vårsolen tittar in.Men jag började träna på att zooma och tyckte att det blev ganska bra.För två år sedan var jag med på Nääs slott och sålde inför julen.Tyvärr tyckte jag nog att priset för att stå där var lite väl högt(4000kr) och många timmars arbete gick åt till att bara betala bordet.Men det är roligt att ha provat.

Just nu har jag ryggskott och hasar mig fram i tillvaron.När jag sitter på datorn får jag stapla upp mig med kuddar.

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Många timmars arbete där ser jag. Hoppas ryggen blir bättre. Det är ju den som får en att fungera.

Strumpstickan sa...

Ajajajajaj! Hoppas det blir bättre snart!

Eleonor (Elle) sa...

Hoppas att det snart blir bättre .. o att "värmen" ute fortsätter ... då mår vi nog alla bättre var vi än har ont!!! Kram från mej !