Roligt att ni tittar in

lördag 23 februari 2008

SLÄPP DOM FRIA

Att dom bara orkar, skvallerpressen menar jag.Idag var det långa köer till kassan under tiden stod jag och läste rubrikerna på tidningarna.Att skriva om kungahuset tycks vara det som säljer bäst. Kan det vara något att skriva om? Vuxna människor som omtalar varandra med titel.Deras barn får inte välja yrke eller med vem dom ska gifta sig .Den skiten betalar vi för. Där står våra valda folkrepresentanter och krusar för denna förlegade instution.Nu får jag väl straff för majestätsbrott men jag bjuder på det.Kungahuset kan ju inte straffas.(man blir lite arg när man har ont i ryggen).

Nej, det blir inte billigare med president men han är folkvald .Dessutom är det nog bra om vi släpper Kungaungdomarna fria så dom kan leva ett normalt liv.

1 kommentar:

vi_i_fabriken sa...

Jag håller med dig, stackars prinsar och prinsessor. Tänk när man var liten ville man gärna vara en prinsessa, men nu - aldrig i livet! Inget privatliv alls. -puh!