Roligt att ni tittar in

tisdag 26 februari 2008

KATTER OCH POPCORN

Kattdjur är underbara, så kloka och självständiga. En katt tar du inte där du sätter den.Jag tycker mycket om hundar också gärna stora raser men dom kräver en hel del motion och det kan jag inte klara.Men katter sköter det själva.Mina har en liten benägenhet att promenera på taket.Det händer då och då att någon förbipasserande ringer på dörren och påpekar att det promenerar två katter på taket.

Undrar hur dom människor som plågar djur är skapta ? (Tänk bara på merinofåren)

Nej dom har absolut inte alla popcorn poppade i påsen.

5 kommentarer:

vi_i_fabriken sa...

Vilken underbar bild på den lilla katten och alla schäfrarna!
Jag hade också en katt som gick på taket, han hette Tiger. Tyvärr trillade han ner några gånger... när det var lite halt. Inte så bra, han såg ut som en Tudorkatt då!
Roligt att läsa din blogg!

vi_i_fabriken sa...

Vilken go bild på katten som går förbi schäferhundarna!
Jag hade oxå en katt som gick på taket: Tiger. Tyvärr trillade han ner några gånger fr. 3:e våningen... Det var väl halt. Han såg ut som en darrande Tudorkatt efteråt, stackarn.
Vilken fin blogg du har!

Katt sa...

Ja hela längan har väll sett katterna genom takfönstren vid det här laget ^^

<3

Strumpstickan sa...

Precis!

Eleonor (Elle) sa...

Ja Du katter är helt underbara ... Hoppas Du har det gott.. själv är jag matt o tagen efter några dagar på sjukhuset igen ... men kommer nog snart tebaks som vanligt eller mera välmående *L* Kram!