Roligt att ni tittar in

fredag 7 mars 2008

ALLT OCH INGENTING

Imorgon är det internationella kvinnodagen.Lyssnar just nu om Göte Brinks böcker om gamla Göteborg. Tänk där pratas om hisingspotatis det var gott det.Hisingen var då landet,det kan man inte tro(1940 tal). Just nu har jag fullt upp med mina stickningar. Det är lite grått här idag men tänk på stackarna som bor i Jämtland. Dom blev varnade att gå ut för att dom kunde frysa ihjäl. Så man ska väl inte klaga.

Tittade på antikrundan igår. Tycker det programmet helt har tappat greppet. Vet inte vad det är riktigt men dom sista gångerna har jag stängt av efter halva programmet. Såg ett annat program häromdagen JerrySpringer.Det var något av det äckligaste jag sett. Människor som slogs bet och kallade varann för allt möjligt.Detta ska tydligen vara USA,s äldsta och populäraste show. Otroligt!
Vad är det för nöje med att man kränker och förnedrar människor?

4 kommentarer:

Tomtan sa...

den tröjan med kattena på vill jag också ha!!!!! jätte fin!!!!!/Barbro

miapiablogg sa...

Du får försöka sticka en.Vet var du kan köpa mönstret

Tomtan sa...

vart köper jag mönstret?/barbro

miapiablogg sa...

Kolla i din mail

kram