Roligt att ni tittar in

torsdag 27 mars 2008

CARPE DIEM (fånga dagen)

Nu börjar livskraften komma tillbaka.Jag stickar för fullt.En tröja i ribbstickning sitter just nu på bambustickorna(som jag gömmer på kvällen).Det nya i Kajsas busvärld är att gömma dom små leksaksmössen i min sko.Så efter att ha trott att skon krymt har jag nu lärt mig att skaka ur skorna innan jag sticker i foten.Tessan tycker det är jättekul att titta när Kajsa busar runt.Så hon bär runt möss petar Kajsa på svansen och rullar på golvet.När Kajsa sen börjar fnatta runt gräva ihop mattor samt göra avstamp ljudligt på golvet ja då lägger sig Tessan högst upp på bokhyllan för att beskåda spektaklet.

4 kommentarer:

Tomtan sa...

Tur att det är leksaksmöss och inte den riktiga sorten... =)
//E

Eleonor (Elle) sa...

Herre gud vad det är goá de små liven!!! jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser om dem!!! Ha en riktigt go´daag vännen.. kram!

Eleonor (Elle) sa...

Vart är Du? Jag saknar dEJ!!!
Kram!

vi_i_fabriken sa...

Roligt att du känner dig piggare. Nu får vi hoppas att våren tar fart ordentligt också! =)