Roligt att ni tittar in

onsdag 5 mars 2008

FANTASIER OCH FANTASTISK STICKNING

Ibland kan bilder få fantasin att spela. Som bilden intill. Frågan uppkommer , hur gick det sen? Ja, ingen som vet men jag tror att det gick bra både för den som låg i vattnet och den som är på väg upp. Vad tror ni?

Solen var framme en stund på morgonen vilket får mig att konstatera fönsterna är saltstänkta men såg på väderprognosen att mer storm är på gång. Hmm.. då tar jag och stickar några varv istället.Det är en tröja i garnet bugg men misstänker starkt att det är fel på mönstret. Så då kan det bli till att repa,Men jag har tre stickningar på gång.En tv stickning dvs,inget avancerat mönster utan det går av sig själv, En morgonstickning =hjärnan skärpt, svårt mönster.En mitt på dagen=förmodligen blir det fel alltså släng den i väggen med stickor och allt.

Inga kommentarer: