Roligt att ni tittar in

onsdag 26 mars 2008

SJÄLVBEKÄNNELSE

Vad handlar jag alltid var jag än är ? Salt, jo det är alldeles sant. Det finns så mycket små förpackningar som är skrivet på det egna språket olika färget och format. Nu ska bekänna något(lilla mamma får blunda) Jag stjäl !! överallt i alla år har jag när jag är på resturang stulit två tandpetare med omslagspapper smakande mint.Finns det inga sådana går jag fram och frågar. För att snabbt smuggla ner två i väskan.När jag kommer hem kan väskan vara som en mindre skog.Så varför katten Kajsa stjäl bambustickor har väl sin förklaring.

Tror jag på spöken ? Nej det gör jag inte, men det finns mycket man inte kan förklara.

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Annars brokar man säga "sådan husse sådan hund". =)
Har skickat mail med en förvirrad förklaring på bggkoftan. Hoppas du förstår annars är det bara att höra av sig.
//E

Hannele på Hisingen sa...

Kul med saltet, jag tror väl på tomtar, änglar, spöken, häxor...

Eleonor (Elle) sa...

Jag tror på det som är fint .... änglar tomtar o snälla troll!!!*L*